Jah Jah - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Jah Jah - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Jah Jah

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

19 Maart 2007 | Australië, Ballarat

Net toen jullie dachten dat het nooit zou gaan gebeuren gebeurd het toch! :O

Nieuwe foto's! ook al zijn de meeste niet echt nieuw maar goed...

Verder niet zo heel veel te melden, ben momenteel van alles aan het regelen met m'n workpermit en stage enzo dus heb genoeg te doen... En m'n schoolwerk kan ik ook niet meer erg lang uitstellen :P...

Morgen ga ik met m'n huisgenoten Lasergamen dus dat moet haast wel tof worden maar daar zal ik nog wel bericht over uitbrengen...

Verder hebben Ik en Ivar besloten tijdens onze terug reis een bezoekje te brengen aan Tonga een eiland dat enigszins lijkt op de Cook Islands,.. het beviel daar opzich wel :D

Dus dat gaan we vrijwel zeker doen maar dat pas in juli, maar we zijn al wel aan het plannen enzo.

We zijn ook van plan nog wat dingen hier in Sydney te bezoeken, maar wat precies en waarneer en hoe moet nog bepaald worden, dus ook dat zal voorlopig nog geen realiteit worden...

Enkele dagen geleden tijdens een wandelingtje in bos op de campus (die overigens echt bizar groot is) hebben ik een een paar unit genoten nog een Redback gezien (een giftige spin) dus dat was wel cool, eerste gevaarlijke dier dat ik hier in het wild heb gezien... Ivar heeft overigens al een close encounter gehad met een Brown Snake de giftigste en meest gevaarlijke slang in Australie, maar daar was ik (helaas) niet bij. (ze hebben hem per ongeluk overgereden met hun auto) als ik de foto's krijg van em zal ik ze wel op de site zetten...

Nou meer heb ik dan ook echt niet te melden dus ga d'r maar weer eens van door...

Laterz,

Gerben

  • 01 April 2007 - 21:20

    Heleen:

    Hoi Ger,

    Ik zet maar gauw een berichtje op je site, want ik heb gehoord dat je anders geen nieuwe dingen er op gaat zetten.
    Dus ik hoop dat er nu snel weer een berichtje van je komt.
    Heel veel plezier daar!

    liefs heleen


  • 02 April 2007 - 09:29

    Wout, Ada En Kids:

    Hey Ger,

    ik hoorde pas over je site.
    Nu kunnen wij mooi even meekijken.
    Volgens mij vermaak jij je er wel. Veel plezier en we zullen regelmatig even kijken.

    groeten!!!

  • 02 April 2007 - 10:21

    Jacoline:

    hey Ger, leuke foto's hoor!! Zo te lezen heb je ook wel al aardig wat contacten opgedaan. Zijn dat ook mensen die op de campus wonen? Veel plezier daar nog!!!

  • 10 April 2007 - 13:01

    Roy:

    ger ik heb je al paar dagen niet meer gesproken, maar hoe is t nou met je date afgelopen?????????????????

  • 11 April 2007 - 00:26

    Gerben:

    Hey, inderdaad ben al een tijdje niet meer op MSN geweest, maar tis opzich goed afgelopen met de date :D. Eerst samen gedineerd en daarna uitgegaan. Toen we in de laatste club kwamen waar iedereen was zijn we elkaar wel kwijtgeraakt maar dat was de bedoeling ook. In het kort twas wel gezellig maar meer ook niet echt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ballarat

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 8633

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: