Wederom een bericht!!! :D - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Wederom een bericht!!! :D - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Wederom een bericht!!! :D

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

11 April 2007 | Australië, Ballarat

Hey, allemaal de afgelopen dagen heb ik onder zeer grote druk gestaan van voornamelijk mijn ouders om een nieuw berichtje te typen op deze site, en daarom volledig uit eigen beweging deze update vanuit een (hoewel in mindere mate dan voorheen) zonnig Australie.

Net als in Nederland is het de afgelopen dagen Pasen geweest alleen in tegenstelling tot Nederland is het hier 2 weken vakantie :D, of lecture free period zoals mijn docenten zeggen. En ik grijp deze mogelijkheid met beide handen aan om NOG minder te doen als normaal :D.

Met pasen was zo’n beetje iedereen op de campus naar familie en vrienden dus ik zat hier een beetje als Koos Vriendloos helemaal alleen :D, ook waren alle winkels dicht…. en had ik vrijwel geen internet tegoed meer!!!! Oftewel er was helemaal NIETS te doen, gelukkig heb ik het overleeft door lang uit te slapen en een beetje films te kijken op mijn laptop. (het was moeilijk maar het is gelukt :P)

In de komende dagen komen er waarschijnlijk weer wat mensen terug naar de campus, en is het voor mij ook tijd IETS meer te gaan doen,….Ik ga dit of volgend weekend naar Swan Hill samen met wat huisgenoten. Swan Hill is een redelijk klein plaatsje, ongeveer 5 uur ten noorden van Melbourne. Het gebrek aan tekenen van menselijke beschaving in dat gebied biedt ons de kans de Australische natuur te bewonderen. En zo niet dan het ik me laten vertellen dat er in ieder geval een erg gezellige bar is :D. Ook zijn ik en Ivar nog steeds van plan enkele andere steden in Australie aan te doen. Maar waarneer en welke steden is nog steeds zoals men zegt; “A enigma wrapped in a mystery, shrouded in a riddle” ofwel het is nog niet geheel duidelijk.

De komende dagen zal ik me wel bezig weten te houden met de reports die ik nog moet gaan schrijven. En ik zal de komende dagen ook een baantje gaan zoeken, want ook in Australie groeit er helaas geen geld aan de bomen :S

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik eigenlijk bitter weinig te melden, vandaar dat dit ook het einde van mijn bericht is. (Nou ik heb nog een redelijk lang verhaal weten te maken van helemaal niets, al zeg ik het zelf….)

Iig de groeten,

Gerben

  • 11 April 2007 - 07:33

    Vincent:

    oO, je hebt het zo druk dat je zelfs geen tijd hebt om te verzinnen wat je gaat doen, je hebt het maar zwaar :P

    maarja, hier ook net pasen geweest, weinig bijzonders, ben zelfs niet eens wezen stappen afgelopen weekend

    mja, wij hebben dan ook geen vakantie, maar gewoon 2 daagjes vrij, op zich ook wel lkkr, maar wel veeeeeel te kort

  • 11 April 2007 - 12:19

    Patty:

    heeeej Gerben,

    Zoo jij hebt het maar druk zeg :p Maar wij hier in Nederland, krijgen ook mooi weer hoor! Dus wij zijn helemaaaaaaaaaal niet jaloers op jou (ehm, oke ietsiepietsie dan) Maar het wordt hier ook 25 graden! vetjes he! Maar we missen je wel, is het al bijna tijd om terug te keren naar ons kikkerlandje?

    Je verhalen zijn echt leuk! En goed dat je alles zo bij houdt!

    Nou geniet ervan!
    liefsss Patty

  • 14 April 2007 - 11:13

    Roy:

    Zo dat is een lang verhaal zeg!
    Maar zeg eens, hoe zit t nou met dat watertekort? droog je al uit??

    PS hebbie nog nieuwe foto's toevallig???

    nou ik spreek je wel weer op msn
    laterzz

  • 15 April 2007 - 01:46

    Gerben:

    hey, allemaal

    ff een update, het watertekort is opzich wel een probleem maar niet echt voor mij, ik heb er niet echt veel last van...(alleen water en eten begint iets duurder te worden)

    Ik heb wel nieuwe foto's maar die moet ik nog op mn laptop zetten, en het kabeltje dat daarvoor nodig is ligt bij Ivar, maar ik zal binnenkort wel enkele nieuwe fotos plaatsen!

    Onder meer van kangeroes die gister op de campus te vinden waren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ballarat

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 8631

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: