Maar weer eens een berichtje - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Maar weer eens een berichtje - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Maar weer eens een berichtje

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

09 Maart 2007 | Australië, Ballarat

Hey mensen!

Ben alweer enkele weken in Australie en school is nu ook al weer 2 weken bezig... heb nog niet heel gedaan maar dat zal nog wel komen ben ik bang... De vier vakken die ik heb gekozen, lijken tot nu toe wel interesant te zijn. En er zijn ook wel wat ogenschijnlijk boeiende projecten gepland, dus dat is mooi.

Hoewel ik op school nog niet veel heb uitgespookt ben ik wel naar een paar feestjes geweest en wat leuke mensen ontmoet (vooral in de unit waar ik verblijf).

In ander nieuws.....

Heb afgelopen woensdag een digitale camera gekocht om voor wat meer foto's te zorgen echter de site wil mijn foto's niet meer uploaden, dus dat moet ik even zien op te lossen. Tis nu weer weekend en maandag Labour day dus heb een paar dagen om dit te doen.

Ik heb behalve school en feestjes nog niet bijzonder veel gedaan. We (ik en Ivar) zijn echter heel wat van plan in de komende maanden, we gaan in ieder geval naar Sydney in de komende maanden en wellicht ook nog naar Tasmanie en de outback.

Maar de komende weken zat ik me meer bezig gaan houden met het verkrijgen van m'n workpermit en met m'n stage waar ik in August aan hoop te gaan beginnen (maar nog bitter weinig voor heb geregeld :D).

Verder heb ik niet echt veel te melden, hoop snel enkele foto's bij dit bericht te kunnen plaatsen, maar dat hang af van de technologie.

Zodra ik boeiends te melden heb zal ik het jullie laten weten door nog een berichtje te plaatsen.

Maar voor nu zeg ik Adios,

Groeten

Gerben

  • 09 Maart 2007 - 09:51

    Daan:

    Hey Neefje!! Ik wacht met smart op die foto´s hoor. Alhoewel alleen die van de Cook Islands al genoeg waren om me jaloers te krijgen. Tasmania.....Excellent! Neem je een Taz voor me mee terug? Of anders iig een leuke foto!!

    ciao voor nu. Moet weer aan het werk. Geniet er van en Suc6 met verkrijgen van je work permit!

  • 10 Maart 2007 - 19:25

    Roy:

    Ha die Ger, Das alweer een tijd geleden. Je bent al helemaal ingeburgerd zo te horen..voornamelijk doormiddel van feestjes maar geod:P nou veel plezier iig nog...en maak er wat van, ik spreek je wel weer online. laterz

  • 15 Maart 2007 - 20:53

    Patty:

    heeej Ger,

    Blij te horen dat het goed met je gaat! Wat een toffe foto's! Mogen wij niet langs komen? Dan komen we even een avondje feesten! Nou geniet ervan, we houden de etentjes gewoon in stand hier, dus als je terug bent kun je weer aanschuiven!!

    Liefs patty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ballarat

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 8626

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: