Jawel hoor!!!... Weer een bericht. - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Jawel hoor!!!... Weer een bericht. - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Jawel hoor!!!... Weer een bericht.

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

03 Mei 2007 | Australië, Ballarat

Ja ja het is mij! met wederom een bericht... :)

Nou de vakantie is ook hier weer over en we zijn alweer twee schoolweken (ofwel 26 lessen) verder. In deze tijd m'n eerste cijfer terug gekregen en zoals te verwachten viel was het een dikke voldoende :D. Verder ben ik er ondertussen wel achter dat de lessen hier niet veel beter zijn als in Nederland, een van onze docenten gaf een les over de EU, maar het waren meer Ivar and Ik die hem een les over de EU gaven. Want wat die ons te melden had klopte van geen kant.

De afgelopen weken hebben ook nog wat tijd overgelaten voor dingen naast school. Een van de dingen die ik in die tijd heb gedaan is naar een Wildlife park gaan. In dit Wildlife park, kan je tussen de dieren lopen zonder kooien etc. Hoewel er voor sommige dieren in dat aspect een uitzondering werd gemaakt (O.A. de alligators). De fotos bij dit bericht beelden mij af in dit Wildlife Park.

Verder zijn we uiteraard enkele malen uitgeweest in zowel Ballarat en Melbourne. En hebben ik en 2 andere gasten Mnt Bunyiong (een redelijk hoge berg) beklomen op de fiets, zonder dat hier een reden voor was....

Meer heb ik eigenlijk ook niet gedaan in de afgelopen tijd, verder gewoon beetje naar de TV staren, computer spelletjes spelen, en beetje algemeen rondhangen in en rondom de campus.

Nog steeds niet naar Sydney geweest :S maar dat gaat waarschijnlijk in Juni gebeuren, net voor de examens.

Nou dat is een redelijk opsommige van mijn besogne. Verder heb ik wederom niet bijster veel te melden, en bovendien is het ook tijd voor jullie om weer iets nuttigs te gaan doen! :D.

dus ga nu weer de pleiterik maken,

Laterz,

Gerben

  • 03 Mei 2007 - 17:01

    Heleen:

    Het is weer een erg leuk stukje en ook erg leuke foto's.
    Heb je nog meer foto's en als dat zo is wil ik die ook wel graag zien
    Veel plezier daar nog en ik spreek je snel weer.


  • 09 Mei 2007 - 09:04

    Roy:

    Dat zijn een hoop kangeroes ger!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ballarat

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 8620

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: