Hey! - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Hey! - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Hey!

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

06 Juni 2007 | Australië, Ballarat

Gegroet mensen,

Jah tis weer zo ver, alweer een bericht vanuit een ondertussen bitter koud Australie :S...

Nou wat is er te vertellen zit ondertussen in de laatste les week, volgende week vakantie en dan de examens... en daarna lekker ff naar Tonga op het strand liggen :D..

Dus dat iets zeker iets om naar uit te kijken maar op een iets kortere termijn, over 10 dagen ga ik samen met Ivar 3 dagen naar Sydney om aldaar even flink de toerist uit te gaan hangen dus al het mee zit heb ik daar binnenkort foto's etc van...

De afgelopen weken is er hier ook het een en andere gebeurd, ben onderandere naar een retrobal geweest ik zag er uiteraard top uit, er zijn fotos hiervan maar die moet ik nog ff gaan opsporen want heb ze niet zelf gemaakt... Maar goed dat was iig een geslaagde avond, de avond daarna zijn we gaan disco bowlen om in de 80ies trend te blijven, en tot mijn verbazing waren sommige mensen nog slechter dan ik :D.

Afgelopen weekend ook nog naar een House warming party geweest van een vriend van een gast die in het huis naast ons huis woont... en er was gratis punch dus dat was zeker ook relaxt, aldaar uiteraard gebarbequed en gepoold en ook in het zwembad gesprongen... ik weet echter niet of dit alles is vastgelegt voor de komende generaties maar daar kom ik nog wel achter.

Eerder vandaag zijn we uit eten geweest om het afscheid van mij te vieren (ze zijn erg blij dat ik wegga :O) al is dat pas het geval over een maandje. Vorige week ook afscheid genomen van Shane (Gast uit mijn huis waar ik altijd tot in de kleine uurtjes aan het drinken was), die nu in Melbourne ergens werkt :S. Maargoed er zijn nog genoeg mensen over om mee te drinken/poolen/tafeltennis etc, helaas zal ik binnenkort ook wel echt aan mn examens moeten beginnen, But I'll cross that bridge when I get there :D.

Voor nu is het tijd nog een paar Whisky Colaatjes te doen terwijl we op de Playstation 2 spelen :D.

Foto's komen eraan maar ben nu te lui om ze erop te zetten maar vrees niet ergens in de komende dagen gaat het er vast wel van komen (hoop ik).

IIG

De groeten,

Gerben

  • 06 Juni 2007 - 11:57

    Karin:

    hihiih je ben eg raar!! :P
    maar veel plezie rnog hoor..

    je zusje

  • 07 Juni 2007 - 06:54

    Roely:

    doe je nog iets anders dan feesten?
    nu even serieus aan de slag he!
    en je had die foto"s er natuurlijk nog wel even bij moeten doen,
    dat is toch niet zoveel werk?
    groetjes van je moeder

  • 12 Juni 2007 - 13:42

    Tom:

    This is in english, read this

  • 18 Juni 2007 - 10:16

    Roy:

    jij bent wel actief daar in australie moet ik zeggen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ballarat

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 8618

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: