FOTO'S!!!! - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu FOTO'S!!!! - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

FOTO'S!!!!

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

26 Februari 2007 | Australië, Ballarat

Ik plaats ff wat nieuwe fotos op deze site want m'n andere site kan ik hier om een of andere reden niet openen :S, dus Pa en Ma als jullie meer foto's willen zal ik toch foto ruimte moeten hebben hier....

  • 26 Februari 2007 - 11:31

    Kim Van Tol:

    TOFFE FOTO"S!! :D
    Maar: WE WANT MORE!!!
    hoe is het nu met je?
    liefs, Kim

  • 26 Februari 2007 - 16:06

    Pa En Ma:

    hoi gerben

    wij hebben nieuwe foto ruimte gekocht voor 100 foto's
    dus wacht niet te lang maar vul deze maar gauw
    de foto's zien er goed uit.

    groetjes

  • 26 Februari 2007 - 18:25

    Heleen:

    leuk die foto's zet je snel de andere foto's er op want de wil ik ook graag zien

  • 28 Februari 2007 - 17:46

    ROy:

    kijk nu krijg ik een goed beeld van je reis! vooral die foto's op de cook islands zijn niet mis..! ik wil daar ook naartoe!:|

  • 03 Maart 2007 - 15:28

    Jacoline:

    Hoi Gerben,
    Hoe staat het leven? Leuk te lezen wat je zoal gedaan hebt. Went het leven daar al een beetje?
    groetjes Jacoline

  • 03 Maart 2007 - 20:40

    Fam. Krul:

    Hoi Gerben,

    Leuk om te lezen dat je het daar al wel een beetje naar je zin hebt. Nu ik dit berichtje typ heb je je eerste lessen al gehad, en is het bevallen? We hopen dat je daar een beetje zult vermaken.

    Groetjes,

    Fam. Krul

  • 04 Maart 2007 - 00:09

    Gerben:

    Ja alles gaat goed hier, de eerste lessen bevielen opzich wel goed. Eindelijk docenten die zelf Engels beheersen... En naast school gaat het hier ook wel prima gewoon een beetje relaxen is het vooral en er worden aardig wat feesten en activiteiten georganiseerd dus hoef me nog niet echt te vervelen....

    binnenkort zet ik er nog wel iets meer foto's op maar eerst ff ontbijten laterz

  • 02 April 2007 - 19:05

    Betty&hanske:

    hoi hoi,
    hoe is het daar? al een beetje gewend daar? ik hoor het al lekker relaxen dus daar haha lekker ff vakantie joh geniet er maar lekker van! Is het nog een beetje mooi weer daar dan? hier wel ong 15 graden.
    maare we horen het nog wel van je, Heel veel plezier daar!

    Groetjes Betty en Hanske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ballarat

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 8625

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: