O week - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu O week - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

O week

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

20 Februari 2007 | Australië, Ballarat

Hey mensen,

Zit nu alweer een weekje in Australie en begin nu wel een beetje te settelen gelukkig, heb nu m'n eigen kamer op de campus en zit hier met een paar andere coole mensen dus dat is wel relaxt. Ik zal even in het kort vertellen wat ik hier zoals aan het doen ben tot nu toe.....

Deze week is O week, soort introductie week wat erg gezellig is, ben gister lid geworden van de University of Ballarat Student Association en die hebben allerlei activiteiten en feesten dus dat moet wel goed komen hier de komende paar maanden. Morgen avond is de Pub Crawl en heb mij later vertellen dat, dat echt helemaal geweldig is, ergo ik verwacht er erg veel van :D.

Komende maandag beginnen de lessen dus dan weer hard aan de slag maar dus eerst nog ff een paar dagen relaxen.

Nu moet ik m'n was gaan doen, (hoop dat het goed gaat)

Dus tot ziens,

Gerben

  • 20 Februari 2007 - 16:54

    Heleen:

    Hoe is het met je was gegaan?
    Het is een leuk stukje maar waar blijven de foto's die er zaterdag er al op zouden staan!!!!!!!
    veel plezier en veel succes op school.
    groetjes Heleen


  • 20 Februari 2007 - 19:10

    Fam. Démoed:

    Ha die Ger,

    Hier dan eindelijk eens een berichtje van ons.
    Zo te lezen maak je het gelukkig erg goed. Het is even wat anders dan het 'dorpsleven' wat je gewend bent. Gelukkig dat je het goed naar je zin hebt. Wij wensen je nog heel veel succes toe.

    Groetjes,
    Ome Dick, tante Femmie en de kids

  • 20 Februari 2007 - 21:40

    Patty:

    Heej Ger,

    Gelukkig gaat het goed met je! En zo te horen heb je het naar je zin! We missen je wel hoor, morgen komen Kim en Roy eten, maar eigenlijk hoor je daar natuurlijk ook bij! Maar we drinken er 1 op je ;) Is de was goed gegaan? :P Als je terug komt, zal je moeder blij wezen, kun je haar helpen met de was!!

    nouuu succes op school en veel plezier!!

    kus P

  • 21 Februari 2007 - 17:36

    Roy:

    haha ik wil dat weleens zien als je weer thuis bent, dat jij de was aan het doen bent! dat wordt lachen!

  • 24 Februari 2007 - 10:01

    Jaap Démoed:

    ger,

    hoe staat het nou met die foto's van je. zit elke avond vol verwachting op je site te kijken, maar tot nu toe geen foto's.

    het ga je goed.
    groetjes
    jaap démoed.

  • 24 Februari 2007 - 12:11

    Gerben:

    Ik krijg de foto's op maandag van Ivar dus als alles goed gaat staan ze er dan op.........hoop ik :D. Was is trouwens erg goed gegaan, was niet zo moeilijk als ik dacht :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ballarat

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 8630

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: