Nou ben al een beetje gesetteld - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Nou ben al een beetje gesetteld - Reisverslag uit Ballarat, Australië van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Nou ben al een beetje gesetteld

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

14 Februari 2007 | Australië, Ballarat

Nou het is misschien wel weer eens tijd voor een berichtje,....

Ik zit nu alweer in Australie op de campus and de Universiteit van Ballarat. En ik ben op het moment een beetje aan het settelen en alles aan het regelen met de bank en de universiteit enzo.... het is dus al gelijk goed te merken dat de vakantie voorbij is :S.

De universiteit ziet er goed uit en er is een enorme campus die voor een groot gedeelte uit bos bestaat waar 's avonds af en toe koala's en kangeroes gezien kunnen worden :D.

Hopelijk kan ik morgen alle foto's op internet zetten maar het zou ook overmorgen kunnen worden, want ik en Ivar gaan misschien morgen wel naar Melbourne om ons visum op te halen en eventueel voor een werk visum te zorgen....

Maar ik vermoedt de foto's in ieder geval zaterdag wel te kunnen publiceren.

Het heeft hier waar ik zit in Australie al 18 maanden lang niet geregent dus het gras is op de meeste plekken redelijk verdort en het meer in de stad is opgedroogd, maar het is wel lekker warm hier ongeveer een graadje of 30 overdag.

Lessen krijg ik pas aan het begin van maart maar en zijn wel al wat introductie activiteiten hier en daar en omdat we er toch al voor hebben betaald gaan we er meestal maar heen.

Verder nog niet veel gedaan hier en dus ook nog niet veel te melden maar dat komt vermoedelijk later nog wel goed,

Nu eerst maar eens m'n koffers uit pakken en gaan eten,.... laterz


Gerben

  • 15 Februari 2007 - 21:30

    Mies:

    he gerb,

    Klinkt goed allemaal :) nog steeds geen lessen wat een luxe!!!!! Heb gewoon al fokkin tentamens gehad hierzo whahhaahaha Veel plezier nog dude!!!

  • 16 Februari 2007 - 09:14

    Roy:

    Ah eindelijk in Australie! Nu begint het studeren he!:P Ik ben benieuwd naar de foto's en ow jah, nog van plan om langs wijlen Steve Irwin te gaan?:P laterzz

  • 17 Februari 2007 - 18:51

    Rianne:

    Hoi Gerben,

    even een berichtje. Leuk om te lezen hoe je het in Australie hebt. In korte tijd al veel gezien van de wereld, leuk! Geniet nog maar van je vakantie en veel succes straks wanneer de lessen beginnen!

    Groetjes,
    De Brouwers uit Genemuiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ballarat

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 8627

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: