Op naar de Cook Islands! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Op naar de Cook Islands! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Op naar de Cook Islands!

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

24 Januari 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Alweer de laatste dag hier in LA en we zijn helemaal klaar om af te reizen naar de Cook Islands.

We hebben helaas ook de kabeltjes van de foto en video camera ingepakt dus de fotos en filpmjes blijf ik jullie nog even schuldig. :S

Gister zoals gezegt naar Malibu geweest, voor de afwisseling zijn we een keer gaan lopen. Het was wel ver, maar met een lekker zonnetje en een mooi uitzicht op de stille oceaan was het goed uit te houden. Na deze 8 dagen hebben we ook wel het idee dat we heel LA wel gezien hebben want de meeste wijken zien er precies hetzelfde uit.

Vandaag gaan we alleen nog even onze laatste dollars verspillen, en waarschijnlijk eindeloos in rijen staan wachten voor we het vliegtuig in mogen.

Gelukkig hebben we na de vlucht 10 dagen lang niets te doen :D.

Dit is de site van het hostel waar we overnachten op de Cook Islands

Laterz

Gerben

• 25 Januari 2007 - 07:47

Kim Van Tol:

Leuk leuk! Veel plezier :D en hou ons op de hoogte, dat gaat tot nu toe nog goed ;)
    xx Kim

• 25 Januari 2007 - 07:47

Kim Van Tol:

Gaaf hotel ook trouwens :)

• 27 Januari 2007 - 11:48

Roy:

ha die Ger, dat zijn volgens mij mooie eilanden die COOK islands! de vraag is , ben je aangekomen? aangezien je donderdag er had moeten zijn en t nu zaterdag is!:P greetz