Alweer in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Avarua, Cook Eilanden van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Alweer in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Avarua, Cook Eilanden van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Alweer in Nieuw Zeeland

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

04 Februari 2007 | Cook Eilanden, Avarua

Ik ben alweer in Nieuw Zeeland maar omdat ik op de Cook Island m'n weblog niet kon bijwerken heb ik besloten er toch nog even een berichtje aan te wijden,

Op 25 januari kwam ik aan op Ragotonga op het kleinste vliegveld dat ik ooit heb gezien. En hoewel het nog in de ochtend was, was het al erg warm (ongeveer 30/35 graden in de zon). Dus aangekomen in het Hostel, dat er overigens ook erg goed uitzag, zijn we gelijk even een stukje gaan zwemmen in de lagune die het hele eiland omringt.

Het hele eiland zag er echt super uit, met mooie witte stranden het super helder water. De rest van de dag hebben we helemaal niets gedaan alleen op het strand gelegen. De volgende dag zijn we een scooter gaan huren waarmee we het hele eiland hebben verkent. Een rondje om het eiland heen rijden duurde ongeveer een half uur dus er was niet echt heel veel te ontdekken maar dat was maar goed ook want ik vond het wel een relaxt idee om zo min mogelijk te doen in zoveel mogelijk tijd.

In onze dorm kwamen we de tweede dag ook nog wat mensen tegen waar we de rest van de tijd mee hebben doorgebracht 2 mensen uit Engeland en 2 mensen uit Canada. Om het in het kort te zeggen was het dus echt super maar hebben we vrijwel niets gedaan :D.

Ik zal snel wat fotos uploaden om een beetje een beter beeld te geven van het eiland. (En om iedereen een beetje jaloers te maken natuurlijk :P)

  • 05 Februari 2007 - 16:46

    Roy:

    Zo te horen een stukje hemel op aarde waar je geweest bent!;) klinkt geweldig en relaxd. op naar nieuw zeeland!

  • 26 Februari 2007 - 17:06

    Erica :

    Heey Gerben,

    Ik zie dat je het daar naar je zin hebt? Alles goed met je? En nog veel plezier daar.

    Groetjes

    Je nichtje Erica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cook Eilanden, Avarua

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 8628

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: