Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

22 Januari 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal!

Ik ben nu al ongeveer een week in LA het is wel eens tijd dat ik een berichtje achter laat op deze site.

Dinsdag middag plaatselijke tijd stapte ik enkele dagen geleden, nogal vermoeid uit het vliegtuig op LAX (het vliegveld van L.A.). Die dinsdag hebben we alleen de omgeving even bekeken maar hebben we vrijwel niets meer gedaan.

De dagen daarna hebben we echter heel wat van L.A. gezien. Op woensdag zijn we vrijwel zonder plan op de bus gestapt. We zijn eerst naar downtown L.A. gegaan, aldaar naar wat hoge gebouwen gestaard om vervolgens af te reizen naar sunset blvd.

Wij (ik en Ivar) waren on de indruk dat daar de walk of fame was. Dit was echter niet het geval, dit resulteerde in een uren durende zoektocht die uiteraard op niets uitliep. (behalve als je pijnlijke voeten meerekend :S)

Gelukkig hebben we de dingen vanaf die dag beter geregeld, nml naar Beverly Hills geweest om een video camera te kopen en natuurlijk om rond te kijken. Ook zijn we naar het strand geweest en een paar shopping centers. Dit was vooral leuk in het weekend omdat gedurende de werkweek bijna alle mensen hier in hun auto zitten en het er overal nogal verlaten uitziet.

We doen op het moment alleen overdag dingen buiten omdat het 's avonds nogal koud wordt hier. 's avonds zitten we dus in het hostel met wat andere gasten te relaxen voor de TV of aan het poolen enzo.

Over drie dagen gaan we alweer naar The Cook Islands (12 uur vliegen) maar daarvoor eerst morgen nog naar Malibu!

Ik ga zo nog ff wat fotos plaatsen bij dit bericht en daarna weer van de zon genieten.........

Later,
Gerben

Voor meer foto's en later ook wat filmpjes klik op deze link;

zie je niet dat komt dat waarschijnlijk omdat hij er nog niet op staat....

• 22 Januari 2007 - 20:55

Ilonka:

nou nou ger dat zijn alweer wat belevenissen. lekker wat rondtouren en de dingen bekijken. gelukkig ben je goed aangekomen!! veel plezier en succes weer met vliegen, we horen wel weer van je
    doeidoei

• 22 Januari 2007 - 21:39

Vincent,:

gaaf, zo blijven we tenminste op de hoogte, alvast een goede reis naar je volgende bestemming en spreek je wel weer, later

• 23 Januari 2007 - 14:06

Roy:

Het is nu bijna jou 6 uur in de ochtend waarschijnlijk, dus lig je te slapen terwijl ik dit schrijf! Iig, gave foto's van LA, jammer dat je zo kort er bent maja, morgen lekker naar de Cook Islands, ik ben benieuwd! greetz

• 24 Januari 2007 - 10:53

Daan:

Hey Neefje

Heb je die walk of fame al gevonden? Enjoy the Malibu sunshine en ik ben heel benieuwd naar de Cook Islands. Ik ga je (groen van jaloezie) volgen op je tripje hoor!!!
    See ya!!