Ik ben er hoor! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu Ik ben er hoor! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerben Demoed - WaarBenJij.nu

Ik ben er hoor!

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

17 Januari 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hey allemaal!

Ik ben gister aangekomen in LA!
Op de 16de niet veel meer gedaan want we waren behoorlijk kapot na de vlucht:S.

Nu zit in een shoppingmall in Beverlyhills dit berichtje te typen omdat we in het motel geen wireless internet hebben.

Het is hier de meeste tijd lekker weer. En we hebben al redelijk veel van de stad gezien. Tot nu toe gaat alles dus goed, de foto's komen hopelijk binnenkort net als de iets langere berichten!

Voor nu zeg ik laterz!

  • 18 Januari 2007 - 07:06

    Roely:

    hallo jongens, fijn dat jullie er zijn, is het motel een beetje te doen?
    gerben kijk ook even op skype wil je!!

  • 18 Januari 2007 - 07:08

    Roely:

    ik wens jullie nog veel plezier en tot later doei

  • 21 Januari 2007 - 16:24

    Jaap En Adri Démoed:

    Ger,
    ik zie dat je er bent.
    maar waar je nou bent op die foto's is me niet helemaal duidelijk. zet er eens wat tekst onder.
    verder veel plezier in LA

  • 22 Januari 2007 - 21:19

    Patty:

    heeej Ger!

    Wat tof allemaal joh! Echt leuk dat je al zo snel foto's hebt! We houden je site in de gaten! Woensdag ga je weer verder he! succes met reizen alsvast en spreek je snel! Veel plezier!

    XX Patty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Gerben

Een reisje om de wereld.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 8632

Voorgaande reizen:

16 Januari 2007 - 18 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: